piątek, 1 października 2010

10 x lubię

Tempo rozprzestrzeniania się tej zabawy jest zatrważające. Ale czemu nie podać łańcuszka dalej, w końcu to nie lada wyzwanie dla mnie wypisać TYLKO 10 rzeczy, które lubię :). Do zabawy zaprosiła mnie Początkująca Kura Domowa

LUBIĘ:

1. Jak pada deszcz a ja nie muszę nigdzie wychodzić
2. Chodzić do różnych knajp i próbować jaką robią kawę mrożoną
3. Dostawać listy od Mojej Marty
4. Wyobrażać sobie, jak będzie wyglądała kiedyś moja kuchnia, jak już ją będę miała
5. Jeździć na rowerze
6. Słuchać ludzi, którzy mi mówią o czymś, czego nie wiem
7. Oglądać mecze piłki ręcznej
8. Kupować książki
9. Obierać krewetki z główki i pancerzyka ( wiem, jak to brzmi.... ale to takie przyjemne..)
10. Wstawać rano jak inni jeszcze śpią

Mam kilka przemyśleń po stworzeniu tej listy... raz: "lubię" to zbyt słabe słowo na opisanie rzeczy, które tu wypisałam. Dwa: właściwie to lista jest nieskończona, i codziennie mogłabym do niej coś dodawać. Chyba ciekawiej nawet byłoby stworzyć listę 10 rzeczy, których NIE LUBIĘ?


Tak czy siak, przesyłam grę dalej.

Zasady zabawy są następujące:
  1. podajemy kto nas zaprosił do zabawy
  2. wymieniamy 10 ulubionych rzeczy
  3. zapraszamy kolejne 10 osób i powiadamiamy je o tym w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Potrzebny najaktualniejszy adres, który byłby ważny co najmniej miesiąc (tyle daję rumuńskiej poczcie)...na dostarczenie...listu:)

    OdpowiedzUsuń